Icoon uitroeptekenDoor een storing kunt u op dit moment niet met uw pinpas betalen bij de gemeentebalie. Excuses voor het ongemak.

Klacht indienen

U kunt online een klacht indienen als u niet tevreden bent over hoe wij u hebben behandeld. Bijvoorbeeld omdat uw brief niet of te laat is behandeld of omdat u onjuiste informatie hebt gekregen. Of omdat een medewerker onbeleefd tegen u is geweest. Is uw klacht al door de gemeente behandeld en bent u het niet eens met de afhandeling of wilt u uw klacht liever persoonlijk bespreken? Dan kunt u terecht bij de ombudsman.

Wat u moet weten

Wilt u een klacht indienen over uw buurt? Bijvoorbeeld over kapotte verlichting of losse stoeptegels. Dan kunt u een melding doen

Schriftelijk doorgeven

U kunt uw klacht ook schriftelijk doorgeven. Stuur uw brief naar: Gemeente Hoogeveen, Postbus 20.000, 7900 PA Hoogeveen. Of mail naar info@hoogeveen.nl. Geef in uw brief of mail de volgende gegevens aan ons door: uw naam, adres, telefoonnummer en uitleg over de klacht.

Na uw klacht

  • Binnen 1 week nadat wij uw klacht hebben binnengekregen nemen wij contact met u op. Wij leggen u dan uit wat wij met uw klacht gaan doen
  • U kunt eventueel uw klacht in een gesprek verder toelichten. Van dit gesprek maken wij een verslag
  • Als wij uw klacht hebben onderzocht, sturen wij u een brief. Hierin staat wat we met uw klacht hebben gedaan en hoe we uw klacht afhandelen. U ontvangt deze brief binnen 8 weken nadat wij uw klacht hebben ontvangen

Contact met de gemeente

Maak online een afspraak voordat u langskomt op het gemeentehuis. Of bel met de gemeente.

Telefoon

14 0528

Vandaag bereikbaar tot 17:00 uur

Bezoekadres

Raadhuisplein 24
7901 BW Hoogeveen

Postadres

Postbus 20.000
7900 PA Hoogeveen
info@hoogeveen.nl
Verstuur een veilig bericht