Contact met de ombudsman
Hebt u een klacht bij ons ingediend, maar bent u niet tevreden over hoe wij uw klacht hebben afgehandeld? Dan kunt u de situatie voorleggen aan de ombudsman André van Montfort. Hij is onafhankelijk en niet in dienst van de gemeente. U kunt ook bij hem terecht als u nog geen officiële klacht wilt indienen, maar liever eerst met hem in gesprek wilt. Bel of mail voor een afspraak.
Bel 06 - 40 37 99 62
Schriftelijk doorgeven
Wilt u uw klacht schriftelijk indienen, stuur dan een brief met uw naam, adres, telefoonnummer en vraag of klacht. Stuur uw brief naar: Ombudsman Hoogeveen, Postbus 20.000, 7900 PA Hoogeveen.
Na uw klacht
- De ombudsman onderzoekt uw klacht en kijkt of hij het wel of niet eens is met de afhandeling
- De ombudsman spreekt met de personen die bij uw klacht betrokken zijn en schrijft hier een rapport over. U en de gemeente kunnen hierop reageren. De ombudsman verwerkt deze reacties in het rapport
- In het definitieve rapport geeft de ombudsman zijn eindoordeel. Het college van b en w kan de aanbevelingen van de ombudsman overnemen, maar dit hoeft niet
Meer informatie
Online klacht indienen bij de gemeente
Verslagen
- Jaarverslag 2023 (pdf - 5,8 MB)
- Brief jaarverslag 2022 (pdf - 83,2 KB)
Contact met de gemeente
Maak online een afspraak voordat u langskomt op het gemeentehuis. Of bel met de gemeente.
Bezoekadres
Raadhuisplein 24
7901 BW Hoogeveen
Postadres
Postbus 20.000
7900 PA Hoogeveen
info@hoogeveen.nl
Verstuur een veilig bericht