Icoon uitroeptekenDoor een storing kunt u op dit moment niet met uw pinpas betalen bij de gemeentebalie. Excuses voor het ongemak.

Contact met de ombudsman

Hebt u een klacht bij ons ingediend, maar bent u niet tevreden over hoe wij uw klacht hebben afgehandeld? Dan kunt u de situatie voorleggen aan de ombudsman André van Montfort. Hij is onafhankelijk en niet in dienst van de gemeente. U kunt ook bij hem terecht als u nog geen officiële klacht wilt indienen, maar liever eerst met hem in gesprek wilt. Bel of mail voor een afspraak. 

Schriftelijk doorgeven

Wilt u uw klacht schriftelijk indienen, stuur dan een brief met uw naam, adres, telefoonnummer en vraag of klacht. Stuur uw brief naar: Ombudsman Hoogeveen, Postbus 20.000, 7900 PA Hoogeveen. 

Na uw klacht

  • De ombudsman onderzoekt uw klacht en kijkt of hij het wel of niet eens is met de afhandeling 
  • De ombudsman spreekt met de personen die bij uw klacht betrokken zijn en schrijft hier een rapport over. U en de gemeente kunnen hierop reageren. De ombudsman verwerkt deze reacties in het rapport 
  • In het definitieve rapport geeft de ombudsman zijn eindoordeel. Het college van b en w kan de aanbevelingen van de ombudsman overnemen, maar dit hoeft niet

Meer informatie

Online klacht indienen bij de gemeente

Verslagen

Contact met de gemeente

Maak online een afspraak voordat u langskomt op het gemeentehuis. Of bel met de gemeente.

Telefoon

14 0528

Vandaag bereikbaar tot 17:00 uur

Bezoekadres

Raadhuisplein 24
7901 BW Hoogeveen

Postadres

Postbus 20.000
7900 PA Hoogeveen
info@hoogeveen.nl
Verstuur een veilig bericht