Gemeentearchief

Het archief is gesloten van 23 december 2024 tot en met 3 januari 2025.

In ons gemeentearchief (Raadhuisplein 24) kunt u terecht voor documenten uit het verleden, bijvoorbeeld stamboomonderzoek, doop-, trouw- en overlijdensakten. Het archief is open op maandag en woensdag van 8.30 tot 12.30 uur. Maak via de mail een afspraak om het archief te bezoeken. U krijgt altijd een bevestiging van de afspraak.

Wat u moet weten

  • Geef in uw mail aan als u met meerdere personen het archief wilt bezoeken
  • Er kunnen 4 bezoekers tegelijkertijd in het archief
  • Er is altijd een medewerker aanwezig om u op weg te helpen en vragen te beantwoorden
  • U kunt maximaal 10 dossiers per bezoek bekijken. Vermeld in uw mail welke dossiers u wilt bekijken

Kosten

Het bekijken van dossiers in het gemeentearchief is gratis. 

Contact met de gemeente

Maak online een afspraak voordat u langskomt op het gemeentehuis. Of bel met de gemeente.

Telefoon

14 0528

Vandaag bereikbaar van 09:00 tot 17:30 uur

Bezoekadres

Raadhuisplein 24
7901 BW Hoogeveen

Postadres

Postbus 20.000
7900 PA Hoogeveen
info@hoogeveen.nl
Verstuur een veilig bericht