Evenementenbeleid 2018-2022
Samen met inwoners, ondernemers, organisatoren van evenementen, de recreatie- en toerismesector en raadsleden heeft de gemeente een evenementenbeleid opgesteld. De kern van dit beleid is het inzetten van evenementen om Hoogeveen als regiocentrum te versterken. Het document Evenementenbeleid 2018-2022 beschrijft dit doel, de ambities van Hoogeveen als evenementenstad, de trends en ontwikkelingen van de sector, de kaders voor evenementen en de plannen voor de komende jaren.
Downloads
- Evenementenbeleid 2018-2022 (pdf - 1,6 MB)
- Bijlagen evenementenbeleid 2018-2022 (pdf - 301,5 KB)
Contact met de gemeente
Maak online een afspraak voordat u langskomt op het gemeentehuis. Of bel met de gemeente.
Bezoekadres
Raadhuisplein 24
7901 BW Hoogeveen
Postadres
Postbus 20.000
7900 PA Hoogeveen
info@hoogeveen.nl
Verstuur een veilig bericht