Adresonderzoek aanvragen

Hebt u ontdekt dat er iemand op uw adres staat ingeschreven waar degene niet meer woont? Dan kunt u bij ons bij de balie een adresonderzoek aanvragen. U maakt hiervoor online een afspraak. Zorg ervoor dat u de juiste gegevens aan ons doorgeeft. Wij zoeken uit wat het juiste adres van deze persoon is.

Meenemen

  • Uw geldige identiteitsbewijs (paspoort, ID-kaart of rijbewijs)
  • Een kopie van uw koop- of huurcontract
  • Alle informatie die u hebt over de persoon die u wilt uitschrijven. In ieder geval de naam, geboortedatum en indien beschikbaar het telefoonnummer

Wat moet u weten

  • Om een aanvraag te kunnen doen, kunt u bij ons bij de balie een adresonderzoek aanvragen
  • Iemand staat op uw adres ingeschreven, die er niet meer woont
  • Iemand heeft een briefadres op uw adres en u kunt die persoon niet meer bereiken
  • Iemand heeft een briefadres op uw adres en u wilt toestemming voor het briefadres intrekken
  • U bent eigenaar, (ver)huurder of medebewoner van de woning

Na uw aanvraag

Wij proberen binnen drie maanden uit te zoeken wat het juiste adres is van deze persoon.

Kosten

Het laten uitvoeren van een adresonderzoek is gratis. Zorg ervoor dat u altijd de juiste gegevens aan ons doorgeeft. Doet u dit bewust niet, dan kunt u een boete krijgen. 

Contact met de gemeente

Maak online een afspraak voordat u langskomt op het gemeentehuis. Of bel met de gemeente.

Telefoon

14 0528

Vandaag bereikbaar tot 17:00 uur

Bezoekadres

Raadhuisplein 24
7901 BW Hoogeveen

Postadres

Postbus 20.000
7900 PA Hoogeveen
info@hoogeveen.nl
Verstuur een veilig bericht